کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 15 / 4 / 1394برچسب:, توسط علی
اگر میدانستم آن اخرین بار  سیر نگاهش میکردم...
 
اگر میدانستم که بی رحمانه‚ دستهای گرمش را بی هوا از دستم میکشند...
 
چقدر درد دارد این دلم در روزهای نبودنت...
 
مهربانم برگرد
...مردم ازتنهایی
 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت10:22---28 تير 1394

تو از زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشم تر من


بدان این روی زرد از دوری توست,که سر بیرون زد از خاکستر من....


parimah
ساعت10:19---28 تير 1394
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی . . .



در برابـــر اشکهایش . . .


شکستن غرورش . . . .



لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .


و اگر یـــادت بـــرود ! ! در جایـــی دیگر



سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !


parimah
ساعت10:18---28 تير 1394
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی . . .



در برابـــر اشکهایش . . .


شکستن غرورش . . . .



لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .


و اگر یـــادت بـــرود ! ! در جایـــی دیگر



سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !


مهدیس
ساعت16:35---25 تير 1394

نمی‌دانم چیستی !

آن‌ قدر می‌دانم که

هرگاه واژگان به تو رسیدند مبهم شدند

و هرگز نتوانستند تو را به من برسانند.

چگونه می‌توانم ترجمانی از تو داشته باشم ؟

هنگامی که در وهم و خیال هم نمی‌‌گنجی.

به هر کجا که می‌رسم، رد پایی از تو باقیست...

شاید روی زمین نباشد

اما در دلم هست...


مهدیس
ساعت16:32---25 تير 1394
لحظه هایی هستند که هستیم...
چه در تنهایی چه در جمعیت ..
ما با خودما نیستیم...
انگار روحمان میرود, همانجا که میخواهد..
بیصدا, بی هیاهو...


مهدیس
ساعت11:56---24 تير 1394

پاسخ:.........


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت19:51---18 تير 1394
میگویند خدا همیشه با ما و در کنارماست

ای غم نکند خدا تو باشی؟؟؟


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت19:51---18 تير 1394

كاش بودنها را قدر بدانیم

به خـــــدا قسم

نبودنها

همین نزدیكیهاست . . . !




parimah
ساعت19:49---18 تير 1394
این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...
تظاهر به بی تفاوتی،
تظاهر به بی خیـــــالی،
به شادی،
به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...
اما . . .
چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"




parimah
ساعت19:49---18 تير 1394

مجــــازی هستیم...امــــا...

دلمــــــان مجازی نــــیست... میشکند...

حواست به تایــــپ کردنت باشــد..




parimah
ساعت19:48---18 تير 1394

بگو ..
یک بار هم تو بگو دوستت دارم
نترس...
من اسمان را نگه داشتم که به زمین نیاید.......


parimah
ساعت19:48---18 تير 1394
هیس...

حرف نزن!

صدای نفس هایت را بیشتر از دروغ هایت دوست دارم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 31759
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک